FBP

Klantentevredenheid als kers op de taart

Webshop voor Patisserie De Keyser

Platform

Shuttle

Periode

November 2017

Onze rol

Design en ontwikkeling van de website

Patisserie De Keyser serveert al meer dan 25 jaar kwaliteitsproducten. Je kan er terecht voor alle soorten gebak, van koffiekoeken tot een teddybeer taart. In Dendermonde kan je genieten van al het lekkers in hun eigen tearoom.

webdesign-De-Keyser-desktop-1.png
webdesign-De-Keyser-desktop-2.png

De uitdaging

Veel mensen zijn gewoon om langs te gaan bij de bakker om een taart te bestellen, maar bij De Keyser willen ze dat anders aanpakken. Bij hen staat het gebruiksgemak van de klant centraal. Een bezoeker moet makkelijk een online bestelling kunnen maken en er zeker van zijn dat die bestelling op het aangegeven tijdstip klaar zal liggen in de zaak. 
Net zoals gebruiksgemak belangrijk is voor de klanten van De Keyser, moet dit ook zo zijn voor de webshop beheerders zelf. Shuttle bood hier de oplossing.

Onze aanpak

Alvorens er aan het design van de webshop gestart werd, moest eerst een sterk concept uitgewerkt worden met een logische en duidelijke structuur. Black Lion heeft ondertussen heel wat ervaring met het bouwen van webshops, maar een dergelijk product heeft toch wel zijn eigen specifieke uitdagingen. Zo kan de klant steeds een datum kiezen waarop de bestelling opgehaald of geleverd moet worden.

Het resultaat

We kunnen spreken van een meer dan geslaagd resultaat. De shop is een aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk geheel geworden en de bestellingen komen vlot binnen. Patisserie De Keyser is zeker een bezoekje — en een bestelling — waard, zowel online als offline.